بهترین بازی‌های آنلاینی که هم‌اکنون می‌توانید تجربه کنید پیکسل آرتس

رنگ‌آمیزی توسعه‌یافته‌تر این دنباله جلوه‌های بصری آن را خیره‌کننده‌تر از گذشته کرده است چه در رزولوشن ۴K بازی کنید چه در رزولوشن پایین‌تر با فریم ریت بالاتر. یکی از نکات قوت بازی Devil May Cry، سیستم مبارزه‌ی فوق‌العاده آن است. بازیکنان قادر هستند ترکیب‌های پرش، حمله و استفاده از اسلحه‌های متنوع را اجرا کنند و حرکات بسیار زیبا و استراتژیک را در مقابل دشمنان انجام دهند.

  • علیرغم اینکه بازی در حال حاضر به‌صورت سه‌بعدی اجرا می‌شود، اما هنوز هم مقداری سایه در آن جریان دارد.
  • بازیکنان این بازی را به عنوان یک کشاورز جوان آغاز می‌کنند که مامور شده تا کشت خود را برداشت کند اما به زودی همه‌چیز گسترده می‌شود و شخصیت‌های پرشماری به بازی اضافه گشته که می‌توانید با آن‌ها دوست شوید و حتی ازدواج کنید.
  • نکات مختلفی وجود دارد که می‌توانند به تجربه شما از بازی لطمه جدی وارد سازند.
  • البته انتظار پیچیش‌های داستانی در حد سری سولز را نیز از این بازی نداریم، زیرا با گروهی کوچک، بازی‌ای نسبتا جمع‌و‌جور و سبکی متفاوت رو‌به‌رو هستیم.

البته بعید به نظر می‌رسد این تغییرات گرافیکی بسیار زیاد باشد و در واقع همان‌طور که الکترونیک آرتز و بایوور هم اعلام کرده‌اند، این بسته در واقع ریمستری از سه‌گانه‌ی اصلی است. با این ‌وجود، همین که این نسخه بتواند دوباره تجربه‌ی این آثار دوست‌داشتنی و به‌یادماندنی را برایمان فراهم کند، برای ما کافی است که آن را در میان بازی‌های این لیست قرار دهیم. یکی از بزرگترین مزایای بازی‌های موبایل آن است که در هنگام حرکت کردن و در مسافرت نیز می‌توانید آنها را تجربه کنید. اصلا بعضی از بازی‌های موبایل با این هدف ساخته می‌شوند که مخاطبان خود را در طول سفر سرگرم کنند. این بازی‌ها معمولا گیم‌پلی ساده‌ای دارند و برای تجربه آنها نیاز به اینترنت هم ندارید. ما در ادامه این مطلب، بهترین بازی های مخصوص مترو و اتوبوس را به شما معرفی می‌‌کنیم که سفرها را برای شما کوتاه‌تر و شیرین‌تر می‌کنند.

  بهترین سریال های کره ای؛ معرفی کامل ۲۸ سریال پرطرفدار از ژانرهای مختلف سریال جدید عاشقانه

۶. بازی The Last Guardian

تعداد بازی‌های خوبی که از روی فیلم‌های سینمایی ساخته شده‌اند، شاید به تعداد انگشتان یک دست هم نباشد. اما در سوی مقابل، تعداد خیلی بیشتری بازی بی‌کیفیت داریم که از روی یک فیلم ساخته شده‌اند. بازی Terminator Resistance با ارفاق زیاد، یک شوتر اول شخص معمولی است که اگر بتوانید داستان بی‌روح و گیم‌پلی خشک آن را تحمل کنید، احتمالا می‌توانید آن را به پایان برسانید. قدمت این مجموعه در دنیای گیم زیاد است و اولین بازی‌های آن برای کنسول‌های هشت بیتی منتشر شده‌اند، اما هیچوقت یک بازی درست و حسابی از مجموعه ترمیناتور را شاهد نبوده‌ایم.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt

حال در همچین شرایطی، بازیبازان کنترل Sam Bridges را بر عهده می‌گیرند. او قرار نیست دشمن اصلی را نابود کند، BT ها را ریشه‌کن کند و یا کار مشابهی انجام دهد. تنها کاری که او باید انجام دهد، این است که جامعه انسانی یا همان کشور آمریکا را دوباره متصل و یکپارچه سازد. از چه طریقی؟ به‌وسیله تحویل بسته‌های گوناگون به کلونی‌های مختلف انسانی، کسب رضایت و اعتماد آنها و کمک به آن‌ها جهت بقا. قدرتی که باعث می‌شود تا یک گام را جلوتر از گام دیگر بگذاریم؛ آن هم در زمانی که ظاهرا هیچ امیدی وجود ندارد و با ایمان به اینکه همه چیز بهتر می‌شود.

پشتیبانی از بازی No Man’s Sky همچنان ادامه خواهد داشت

از نکات منفی بازی هم می‌توانیم به باگ‌هایی اشاره کنیم که ممکن است تجربه شما را کمی با مشکل مواجه کنند. حالت‌های زمان‌دار استرس بیشتری دارند و باید بیشترین کشتار را در بازی برقرار کنید. حالت DeathMatch هم هیچ گونه رحمی را در خود نمی‌پذیرد و باید تا جایی ادامه دهید که هیچ بازیکنی در جهان آن باقی نماند.

  معرفی و دانلود بهترین بازی های تفنگی اندروید 2023

By fdhkj