معرفی و دانلود بهترین بازی های تفنگی اندروید 2023

قبل از معرفی لیست بهترین بازی های شوتر اول شخص (FPS) جا دارد به تاریخچه‌ی بی نظیر این ژانر و پیشرفت خیره کننده‌ی آن در چند سال اخیر نگاه کوتاهی داشته باشیم. کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو (PS4 Pro) آخرین و کامل‌ترین مدل از دستگاه‌های پلی استیشن 4 است که به بازار عرضه شد. این کنسول بسیار پیشرفته و زیبا در تاریخ 7 سپتامبر سال 2016 به کاربران معرفی شد. از آنجایی که این کنسول آخرین و بهترین نسل از دستگاه‌های ps4 است؛ بنابراین تفاوت‌های زیادی با دو مدل قبلی خود دارد. به عنوان مثال با اینکه میزان رم موجود در این کنسول بازی همانند دو سری قبلی 8 گیگابایت است؛ اما سرعت پردازش آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

  • خلاق باشید ، عرشه های خود را پیشه کنید و در این بازی جالب استراتژی مبتنی بر نوبت ، حریفان خود را شکست دهید.
  • بازی به‌صورت PVP است و بازیکنان به دو گروه مساوی تقسیم می‌شوند؛ یک گروه باید با تبدیل شدن به اشیاء، طوری در محیط پنهان شوند که گروه مقابل نتواند آن‌ها را پیدا کنند.
  • البته هنگام تجربه بازی می‌توانید شخصیت‌های دیگری را نیز برای ادامه بازی انتخاب کنید.
  • در واقع این فیلم پر ماجرا و اکشن پنجمین و آخرین قسمت از سری «جیمز باند» با حضور دنیل کریگ است.

رسانه کلیک – طراحی و تولید بهترین بازی های تفنگی برای موبایل زودتر از آنچه که همه انتظار داشتیم تبدیل به یک صنعت گسترده و پهناور شده است. در بین بهترین بازی‌های آفلاین تفنگی برای اندروید، بازی سوم محبوب Morphite است که در واقع یکی از بهترین بازی‎‌های آفلاینی است که در گوشی خود باید آن را داشته باشید. یکی از جذابیت‌های این بازی علاوه بر بخش داستانی، بخش مینی‌گیم‌ها هم هست که می‌توانید ساعت‌ها با آن‌ها مشغول باشید و حسابی لذت ببرید. این بازی را به صورت رایگان می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی سری‌های متنوعی دارد و هربار با آپدیت‌های جدیدی که منتشر می‌کند، تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای را به شما خواهد داد. یکی از ورژن‌های محبوب و رایگان بازی Modern Combat سری  Versus است که می‌توانید این ورژن را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود و از آن لذت ببرید.

  کارو تک معرفی بهترین بازی تفنگی و جنگی اندروید آنلاین و آفلاین کارو تک

فرود جنگنده اف 35 در وسط بزرگراه + ویدیو

هر چند به نسبت بازی‌های امروزی، هوش مصنوعی COD 2 حرفی برای گفتن ندارد و توی ذوق می‌زند اما اگر با بازی‌های زمان خودش مقایسه کنیم در حد مطلوبی قرار خواهد گرفت. نسخه‌های جدیدتر این بازی بهبودهای چشمگیری پیدا کرده‌اند اما از نسخه 2013 به بعد، نیازمندی‌های سخت‌افزاریش هم به همان اندازه بیشتر می‌شود. جدا از کم و کاستی‌هایی که FIFA 13 دارد، جزو بهترین بازی‌های ورزشی است که برای کامپیوترهای قدیمی قابل نصب است. در واقع هم تیمی‌هایتان نقش شلغم را بازی نمی‌کنند و اگر دیر بجنبید بدون کمک شما محوطه را پاکسازی می‌کنند و وارد مرحله بعدی عملیات می‌شوند. نقشه و انجام عملیات هم مانند فیلم‌های اکشن، حرفه‌ای انجام می‌شود و حس خود خفن پنداری زیادی به گیمر دست می‌دهد. مرحله عملیات روی کشتی داخل دریا، یکی از مراحل به یاد ماندنی برای گیمرهاست.

بهترین بازی‌های اندروید ۲۰۲۳ در سبک RPG

البته با ورود شخصیت اصلی جدید “نِرو” نقش دانته کمرنگ‌تر شده است اما تنوع گیم‌پلی را به شد افزایش داده. اما اکشن مبارزات و جهان باز و نقشه نسبتاً بزرگ بازی جزو پارامترهایی است که برای گیمرها سرگرم کننده است. بنا به اعتقاد بسیاری از خوره‌های رزیدنت اویل، نسخه چهارم این بازی خوش ساخت‌ترین و بهترین نسخه‌ از مجموعه رزیدنت اویل بود. گیمر باید علاوه بر دشمنان زیاد و گاهی بسیار سرسخت، با کمبود گلوله و اسلحه هم دست و پنجه نرم کند. سلاح‌هایی اغلب سبک در اختیارتان قرار گذاشته می‌شود ولی تعداد گلوله‌ها به اندازه فرو ریختن ترس وجود ندارد، از این جهت سبک بازی را نمی‌توانیم به راحتی با دیگر بازی‌ها مقایسه کنیم. در ادامه برای علاقه‌مندان به سبک‌های مختلف گیم‌، لیستی از 20 بازی که دارای گیم پلی جذاب و گرافیک راضی کننده به نسبت سخت‌افزارهای مورد نیازشان دارا هستند را معرفی می‌کنیم.

  دانلود بازی eFootball PES 2021 برای کامپیوتر CPY + FitGirl + Lite

با وجود آن که این بازی، بسیار همه‌گیر است، اما نمی‌توان از معایب آن چشم پوشید. در این بازی احتمال تقلب بالاست و در ابتدای امر نیز برای بازیکنان مبتدی بازی کردن دشوار است. به طور کلی، تعداد بازی‌های تفنگی بسیار زیاد است و روز به روز نیز بر آن‌ها افزوده می‌شود. بازی‌های تفنگی; طرفداران زیادی دارد و از همین رو پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نیز دارند.

By fdhkj