سریع ترین و آسان ترین بازیهای گیم پس برای دریافت اچیومنت

علاوه بر این اگر از مخفی کاری خوشتان نمی‌آید احتمالا در بعضی از ماموریت های این بازی همانند تصاحب کشتی به مشکل برخواهید خورد. آرتور مورگان در حال تیر اندازی و سرقت از قطار – تجربه این بازی و شاهکار راکستار را به همه شما توصیه می‌کنیم. انتظار سفارشی سازی عمیق تقریباً همه جنبه‌های نحوه استفاده از خلبانان مکانیکی و سلاح‌هایی که می‌تواند در هنگام مبارزه بر روی زمین و هوا به همراه داشته باشد، داشته باشید. شما میتوانید برای خرید انواع کنسول بازی و خواندن مقاله‌های بیشتر به فروشگاه مقداد آی تی و مجله مقداد آی تی مراجعه کنید. دنیای “اساسینز کرید ادیسه” شامل مناظر خیره‌کننده، کوهستان‌ها، دره‌ها و شهرهای باستانی است.

  • در واقع اگر eFootball PES 2020 بر روی سیستم شما قابل اجرا بوده، برای نسخه 2021 بازی هیچ مشکلی نخواهید داشت.
  • بازی با ساختار بسیار خوب خود که از دوران جنگ سرد دهه 60 الهام گرفته، داستان فوق‌العاده و دو شخصیت اصلی بسیار دوست‌داشتنی‌اش، بازیکنان را به همان اندازه‌ای که انتظار دارند، سرگرم می‌کند.
  • یک مدل از دیسک پشتیبانی می‌کند و یک مدل از دیسک پشتیبانی نمی‌کند و به صورت دیجیتالی عرضه شده است.
  • با سپری‌کردن موفقیت‌آمیز هر مرحله به مرحله‌ی بعد خواهید رفت تا جایی که تنها یک نفر باقی بماند.
  • دنیای “فال‌اوت 4” پر از غارها، آوارگان، پادگان‌ها و شهرهای متروکه است.
  معرفی بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی + لینک دانلود موبایل کمک

پایداری نرخ فریم هنگام مواجهه با انبوه زامبی‌ها یکی از اهدافی است که بازی در اکثر مواقع به آن دست پیدا می‌کند. بازی دریت 4 که نسخه 5 آن نیز عرضه شده است در میان برترین بازی های رایگان گیم پس گزینه خوبی برای تجربه ماشین سواری جدید است که در این میان میتوانید به رقابت های حرفه ای و کاملا هیجان انگیز دسترسی داشته باشید. اگر از گیمرهایی هستید که بازی های ماشین سواری برای شما اهمیت بالایی دارد پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید که گیم پلی دشوار ولی هیجان انگیز آن میتواند نظر هر گیمری را به بازی جلب کند. بازی کاریون را میتوان یکی از بازی های جدید گیم پس دانست که از سبک متفاوتی به نسبت بازی های دیگر برخوردار است و همین مورد سبب شده تا گیم پلی خوبی برای سرگرمی در بازی شکل بگیرد. در اقیانوس دریانوردی کنید و دوست پیدا کنید و البته مقدار زیادی گنج بیابید. سیستم Emissary یک آزمایش بسیار خوب در بازی بود که باعث شد تجربه بازی به شدت بهبود پیدا کند.

دانلود بازی برای کامپیوتر

هر چیزی که از یک بازی ایکس باکس وان اکشن می‌خواهید در Devil May Cry 5 وجود دارد، گیم‌پلی جذاب و سریع و سبک مبارزه‌ای خاص که در جای دیگر نمی‌توان همانند آن را پیدا کرد، هم‌چنین این بازی در موسیقی متن هم بسیار قوی است. این بازی نظرات مثبتی دریافت کرد که باعث شد میان بهترین بازی های xbox one s بنشیند. منتقدان بابت گرافیک، طراحی مراحل و طنز به‌کاررفته در بازی، آن را تحسین کردند؛ اما برخی از نبود حالت مولتی پلیر آنلاین و برخی مشکلات فنی شاکی بودند.

  آموزش تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل call of duty mobile موجو شاپ

مهمترین اجزای کامپیوتر که باید بشناسید – معرفی ۱۲ قطعه مهم

Football Manager 2023 آخرین نسخه از مجموعه محبوب شبیه‌ساز مربی‌گری فوتبال است که به‌تازگی در اختیار کاربران و علاقه‌مندان این مجموعه قرار گرفته است. در این بازی شما به‌جای آن‌که در نقش بازیکنان قرار گیرید، حالا وظیفه مربی‌گری یک تیم فوتبالی را به عهده می‌گیرید و باید با تمامی چالش‌هایی که این افراد در زندگی واقعی با آن روبه‌رو هستند، تجربه کنید. دد اسپیس مجموعه‌ای از بازی‌های ترسناک علمی تخیلی است که شرکت الکترونیک آرتز وظیفه انتشار آن‌ها را به‌عهده داشته است. وقایع بازی‌های دد اسپیس در آینده رخ می‌دهد، جایی‌که انسان‌ها موفق شده‌اند تا در سیاره‌های دیگر سکونت بگزینند. تا قرن ۲۳، انسان‌ها اکثر منابع طبیعی زمین را مصرف کرده‌اند و به‌دنبال تلاش برای جمع‌آوری منابع از دیگر سیارات هستند.

تا از بهترین بازی های گیم پس در حال حاضر

بازی مورتال کمبت ۱۲ محصول در دست ساخت از شرکت نام‌آشنای برادران وارنر بوده که با در نظر داشتن شخصیت های جدید قصد دارد شما را با یکی از بهترین بازی های مورتال کمبت که تاکنون عرضه شده آشنا کند. در این میان برای هر یک از شخصیت ها خط داستانی جدیدی در نظر گرفته خواهد شد که این مورد سبب خواهد شد تا در این بازی شاهد مبارزات فایتینگ بسیاری باشید که نمونه آن در فرنچایز های قبلی دیده نشده است. رزیدنت اویل Resident Evil برای اولین بار در سال 2002 منشر شد و در سال 2019 با Resident Evil 2 بازگشت.

By fdhkj