آموزش تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل call of duty mobile موجو شاپ

چنانچه زامبی ها کسی را پیدا نکردند به دور اسباب بازی جمع می شوند که بعد از مدتی منفجر خواهد شد. تمامی زیر دامنه های پارسی گیم که فایل های دانلودی بر روی آنها قرار گرفته اند در سرور های ایران هستند و ترافیک داخلی و نیم بها محاسبه خواهند شد. برای این کار کافی است روی دکمه Customize ضربه بزنید و پس از اعمال تغییرات آن‌ها را ذخیره کنید. همچنین بهتر است میزان شفافیت دکمه‌ها را تا حدود ۲۵ درصد کم کنید تا دید بهتری داشته باشید و حرکات پشت دکمه‌ها را ببینید. پس از دانلود فایل، با برنامه مدیر فایل زد آرشیور روی فایل نصبی XAPK موجود کلیک کنید تا نصب انجام شود. دانلود بازی یا برنامه مدنظرتون از اندورید تایم با لینک مستقیم و رایگان فقط یک جستجو با شما فاصله دارد…

  • یکی دیگر از بهترین تنظیمات بازی کال آف دیوتی، تنظیمات حساسیت یا Sensitivity است که بهینه شدن بازی کمک می‌کند.
  • یک گیمر باید در هر لحظه و هر شرایطی در بازی های بتل رویال آمادگی داشته باشد که هدف شلیک قرار بگیرد.
  • با این وجود این پردازنده نسبت به مدل قبل یک هسته گرافیکی بیشتر دارد که قدرت آن را نسبت به آیفون ۱۳ بیشتر می‌کند.
  • در آموزش ترفندهای کالاف دیوتی موبایل تنظیمات برای بازی Call of Duty Mobile مهم است و بهترین حالت، بسته به سلیقه گیمرهایی است که اقدام به تجربه آن می‌کنند.
  • دلیل این امر می‌تواند به کیفیت بد اینترنت شما ارتباط داشته باشد.
  خرید گیفت کارت ایکس باکس گیم پس XBOX Game Pass Gift Card تحویل آنی گیفت دی بی

اما خوشبختانه بازی کال اف دیوتی موبایل با سیستم کنترل دقیق خود توانست گام مهمی در عرصه بازی های ویدیویی موبایل بردارد. ✔️اغلب گوشی‌ها توانایی اجرای کالاف موبایل را دارند، اما برخی از مدل‌ها در زمان اجرای بازی لگ می‌زنند و پس از مدت کوتاهی افت فریم دارند. در این مقاله ویژگی‌های بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی را ذکر کردیم و همچنین از مدل‌های متفاوتی نام بردیم. تراشه بکار رفته در این محصول که ما آن را در رنج قیمتی خود به عنوان بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی معرفی کرده‌ایم، یک مدل پایین‌تر از تراشه‌ایست که در گوشی Rog Phone 6D گنجانده شده است.

آموزش تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل call of duty mobile

اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا یک نقد و بررسی جامع و کامل را از این بازی دریافت کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را با دقت مطالعه کنید تا اطلاعات موردنیاز خود در خصوص این موضوع را به دست بیاورید. بازی call of Duty (کال آو دیوتی ) یا کالاف دیوتی یک بازی ویدیوئی محبوب هستش که توسط Timi studios ساخته شده . در رابطه با پاسخ به سوال «چگونه وارد بازی Call of Duty Mobile شویم» نیز باید بگوییم که پس از دانلود و نصب بازی از طریق گوگل پلی، کافی است یک اکانت اکتیویژن از طریق خود بازی بسازید.

خرید پک پرایس و پک گوست کالاف دیوتی موبایل

با اینکه بازی کالاف دیوتی موبایل گرافیک بسیار خوبی دارد، اما FPS تاثیر مهم‌تری در مسابقات خواهد داشت. مثلا اگر FPS را بالاتر قرار دهید، می‌توانید کلیدها را سریع‌تر بزنید که در نتیجه در بازی نیز سریع‌تر شلیک خواهید کرد. در بخش تنظیمات و Shooting Mode، حالت تیراندازی را از Simple به Advanced تغییر دهید.

  خانه بازی کودک شیراز + معرفی بهترین ها کارشد

شما در این بازی با دو نوع کنترل مختلف سر و کار دارید که هرکدام ویژگی‌های کاربردی و منحصر به فردی دارند. این حالت داری قابلیت شلیک خودکار است یعنی اینکه وقتی به سمت دشمن نشانه‌گیری می‌کنید، تفنگ شما به‌صورت اتوماتیک شروع به شلیک می‌کند. باتوجه‌ به محدودیت‌های تلفن همراه و سخت بودن انجام چند کار با یک انگشت به‌صورت همزمان، به شما توصیه می‌کنم همیشه از این حالت استفاده کنید. حالت دوم حالت پیشرفته Advanced Mode حالتی است که شما برای شلیک کردن لازم است دکمه شلیک را نگه دارید.

By fdhkj