بهترین بازی های تفنگی کامپیوتر

این عناصر RPG عالی را با ویژگی های گیم پلی منحصر به فرد Minecraft مخلوط می کند و یک نوع جدید و سرگرم کننده را در ژانر به ارمغان می آورد. Team Fortress 2 یک بازی تیراندازی سریع با شخصیت های گیم پلی شگفت انگیز است. این بازی سیستم مبتنی بر کلاس را در تیراندازها معرفی کرد که توسط سایر بازی های ژانر تصویب شد. این بازی تیراندازی عرصه بازی گیم پلی پر سرعت را به نمایش می گذارد که بر بازی تیم بی عیب و نقص متمرکز است. اگر واقعاً می خواهید یک بازی شگفت انگیز با گیم پلی هیجان انگیز داشته باشید ، این بازی مناسب برای شما است. Minecraft محبوب ترین بازی بقا است که برخی از گرافیک های قدیمی را ارائه می دهد.

  • حملات کاملا روان و بدون مشکل انجام می‌شوند و اگر نگاهی به انیمیشن آن‌ها بیندازید، توان تشخیص آن از یک اثر کنسولی برای‌تان سخت خواهد بود.
  • داستان این مورد از بهترین بازیهای جنگی پی سی بیشتر حول محور فعالیت‌های یک جوخه نظامی از سال 1944 تا 1945 دنبال می‌شود.
  • این بازی، به شما این قابلیت را می‌دهد تا بازی مورد علاقه‌تان را در حالت AR  بازی کنید.
  • اگر جزو کاربرانی هستید که همه سیوها و اطلاعات خود را روی فضای ابری نگهداری می‌کنید، این مشکل می‌تواند برای شما بزرگ باشد.
  • در این مقاله تعدادی از محبوب‌ترین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید موبایل را معرفی و بررسی کردیم.
  معرفی 15 تا از جنجالی ترین بازی تیراندازی در موبایل! بررسی بازی های جنگی رایگان کاملیما

بازی Infinity Loop در همان ابتدای کار یک آموزش مختصر را به شما ارائه می‌دهد و پس از آن به سرعت شما را وارد بازی می‌کند. در واقع در این اثر هیچ خبری از سیستم کنترل یا گیم‌پلی عجیب و غریب نیست. بازیکنان می‌توانند بازی ‎Poker World – Offline Poker را به صورت آنلاین و با سایر کاربرن تجربه کنند.

بهترین تلویزیون‌های بازار ایران [شهریور 1402]

بازی جنگی PS4 با نام Marvel’s Guardians of the Galaxy یکی از بازی‌های مخصوص کنسول بازی PS4 است که توسط استودیو بازی‌سازی اسکوئر انیکس تولید شده است. در واقع شما حتماً باید در قالب یک گروه که می‌تواند دو تا چند نفر باشد، این بازی را اجرا کنید. از طرفی در برخی از قسمت‌های بازی با ضعف‌های گرافیکی در برخی از قسمت‌ها از جمله خط سیر گلوله‌ها و همچنین توازن سلاح‌ها مواجه هستیم. بازی جنگی PS4 با نام Battlefield 2024 دارای نقطه ضعف‌ها و نقاط قوت متفاوتی است. داستان بازی جنگی PS4 با نام Battlefield 2024 به این صورت است که در دنیایی بسیار متفاوت با آنچه که در حال حاضر در آن زندگی می‌کنیم رخ می‌دهد.

فیلم سریع ۵ یا سریع و خشن ۵ Fast Five 2011

هر چه واژه‌ای که می‌سازید طولانی‌تر باشد، امتیاز دریافتی‌تان نیز بیشتر خواهد شد. بازی Jumbline 2 دارای دو حالت مختلف است که یکی از آن‌ها زمان‌محور بوده و دیگری محدودیت زمانی ندارد. همان‌طور که گفتیم، کاراکتر اصلی بازی Crossy Road یک مرغ است؛ اما شما می‌توانید از 145 شخصیت دیگر را نیز به عنوان کاراکتر دلخواه خود انتخاب کرده و آن را کنترل کنید. این اثر هم به صورت آفلاین قابل بازی است و هم می‌توانید آن را به صورت چند نفره در حالت آفلاین یا آنلاین تجربه کرد. بازی Crossy Road اثری رایگان است که می‌توان آن را انتخابی مناسب برای جمع‌های خانوادگی دانست.

  معرفی شخصیت‌های بازی کالاف دیوتی

پس از موفقیت گسترده آن روی رایانه‌های شخصی، حال این بازی پا به پلتفرم موبایل گذاشته است و پیشرفته‌ترین مسابقات گرافیکی را در پلتفرم موبایل ارائه می‌کند. در این بازی شما می‌توانید تیم‌ها، رقابت‌ها و مسابقات متنوع را داشته باشید. هیجان و نوستالژی بازیکنان برای این بازی کاملا صحیح پاسخ داده شده است و یقینا دلایل بسیاری برای خرید و تجربه بازی خواهید داشت.

By fdhkj