خرید گیفت کارت ایکس باکس گیم پس XBOX Game Pass Gift Card تحویل آنی گیفت دی بی

Avowed در دنیای بازی Pillars of Eternity یعنی Eora اتفاق می افتد و بر اساس تیزری که دیده ایم حاوی نبرد با استفاده از اسلحه سرد و طلسم ها است. سری دنباله Alan Wake 2 که خیلی ها انتظارش را می کشیدند و در اصل مختص به Xbox 360 بود، قرار است سطح وحشت را به طور بی سابقه ای بالا ببرد. اما امیدواریم نویسنده این بازی با فصل DLC در Control که اتصال این دو جهان را ممکن ساخت، به این عرصه بازگردد. بازی Dead Island 2 که در واقع در سال 2014 از آن رونمایی شد، بیش از دو بار به آخر خط رسید و دوباره جان گرفت.

  • Deadfire داستان پنج سال پس از وقایع نسخه اول را روایت می‌کند و از لحاظ روایت داستانی تجربه‌ای گیرا و لذت‌بخش را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.
  • مورد بعدی در زمینه برتر بودن دانلود بازی برای کامپیوتر این است که صفحه نمایش کامپیوتر یعنی مانیتور در ابعاد بسیار بزرگتر از موبایل است و مشاهده و بازی در مانیتورها بسیار راحت تر است.
  • نام مجموعه Need for Speed را تمامی علاقه‌مندان بازی‌های ریسینگ می‌شناسند.
  • شما باید نمایشنامه ها و راهکارهای مبتنی بر تیم را انجام دهید تا پیروز شوید.
  • ما قصد داریم در ادامه بهترین بازی های گیم پس را به شما معرفی کنیم تا با خرید حق اشتراک این سرویس، از آن نهایت بهره را ببرید؛ از بازی‌های مستقل گرفته تا بازی‌های بزرگ و AAA.
  فروش ویژه مایکروسافت برای ایکس باکس و PC در Ultimate Game Sale سخت افزار مگ

پردازنده گرافیکی این کنسول نیز از بر پایه معماری RDNA 2 کمپانی AMD طراحی شده و می تواند 4 ترافلاپس توان گرافیکی داشته باشد. این سخت افزار همچنین توسط 10 گیگابایت رم GDDR6 و 500 گیگابایت حافظه SSD شخصی سازی شده همراهی می شود. بازی Dead Cells در نگاه اول بسیار شبیه به سایر آثار مستقل به نظر می‌رسد؛ یک بازی در سبک مترویدوانیا (Metroidvania) که دارای المان‌های روگ‌لایک است. اما علی رغم این شباهت‌ها، باید گفت که این اثر یکی از اعتیادآورترین موارد در لیست بهترین بازی های گیم پس به حساب می‌آید. به طور کلی بازی Dead Cells همان ایده‌هایی را تکرار می‌کند که در سایر آثار هم‌سبک‌اش دیده بودیم. در واقع شما در این اثر می‌توانید سلاح‌های‌تان را ارتقا دهید و با دشمنان مختلفی مبارزه کنید که رفته رفته قوی‌تر می‌شوند.

معرفی گیم پس برای XBOX

در مرحله چهارم CoD ، در نهایت می توانید بازی را با دوستان خود و سایر بازیکنان آنلاین انجام دهید . علاوه بر این ، این حالت بزرگترین نقشه ای است که تاکنون در عنوان CoD به نمایش گذاشته شده است و به همین دلیل این بازی شایسته حضور در این لیست و از بهترین بازی های آنلاین برای PC است. Overwatch Deve  یکی از بهترین بازی های تیراندازی اول شخص سالهای اخیر است. Overwatch به سرعت با توجه به گیم پلی جذاب و گرافیک های رنگارنگ خود ، مورد توجه میلیون ها بازیکن در سراسر جهان قرار گرفت. هر شخصیت در این بازی با پشت پرده شگفت انگیز و عمیق همراه است که به شما می گوید  ، چه کاری انجام می دهند.

  معرفی و دانلود بهترین بازی های تفنگی اندروید 2023

دانلود Lies of P PS4 – بازی دروغ های پی برای پلی استیشن 4

تحول دیگر تم و فضاسازی بازی بود که نسبت به بازی‌های قبلی سری تاریک‌تر و جدی‌تر بود. شخصیت منفی بازی نیز یکی از وجوه اصلی بازی است که با جزئیات و با دقت پرداخت شده و به کیفیت داستان کمک زیادی کرده‌است. همچنین سیستم مبارزه در این نسخه تغییر کرده‌بود و پیشرفتی نسبت به گذشته محسوب می‌شد. گیم‌پلی بازی کاملا استاندارد است و از بازی‌های «راز جزیره میمون» و «عمارت دیوانه‌وار» الگو گرفته‌است. معماها طراحی بسیار خوبی دارند و راه‌حل‌شان هم منطقی است و به هیچ وجه بازی‌کننده را اذیت نمی‌کند.

بازی The Elder Scrolls 6

درنهایت می‌توان از بازی Terraria به‌عنوان یکی از بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس نام برد که تجربه آن‌ تا مدت‌ها می‌تواند مخاطبان خود را سرگرم کند. Terraria یک بازی سندباکس با المان‌های بقا از استودیو ریلاجیک است که اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد و پس از آن به دیگر پلتفرم‌ها نیز راه پیدا کرد. گیم‌پلی بازی حول گشت‌وگذار در محیط، ساخت‌وساز، مبارزات، بقا و حفاری اتفاق می‌افتد. دنیای بازی Terraria در هر دور به‌صورت کاملا تصادفی ایجاد می‌شود و بازیکنان از همان ابتدا کار خود را با ابزارهای بسیار محدودی آغاز می‌کنند. گرافیک بازی به‌صورت پیکسلی بوده و محیط آن از چندین لایه کاشی‌شکل تشکیل شده است که بازیکنان می‌توانند با آن تعامل داشته باشند و آن را تغییر دهند.

By fdhkj