فروش ویژه مایکروسافت برای ایکس باکس و PC در Ultimate Game Sale سخت افزار مگ

قیمت این سرویس ماهانه ۵ دلار است و به بازیکنان اجازه‌ی دسترسی به بازی‌های قدیمی‌تر این شرکت را می‌دهد. علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید بازی‌هایی که توسط این شرکت منتشر شده‌اند را با تخفیف خوبی تهیه کنید یا این که ۱۰ ساعت زودتر از سایر گیمرها، بازی‌های جدید را تجربه کنید. البته در این میان یک سرویس بهتر و گران‌تر وجود دارد که با نام EA Play Pro‌ شناخته می‌شود. افرادی که EA Play Pro‌ را تهیه کنند می‌توانند تمام بازی‌های جدید EA و DLCهای آن را به محض عرضه‌ی جهانی تجربه کنند. مایکروسافت یک برنامه‌ی مخصوص را برای Xbox Game Pass در نظر گرفته که می‌توانید از آن در گوشی‌های Android و iOS استفاده کنید. برنامه‌ی Game Pass، به محض اضافه شدن بازی‌های جدید به شما یک اعلان می‌دهد تا از آن‌ها جا نمانید.

  • شما می‌توانید با ایجاد اشیا و تجهیزات برای کمک به دیگر بازیکنان و همچنین ترک پیام‌ها و علائم در دنیای بازی، به علاقه‌مندان به بازی کمک کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.
  • در طول داستان، بازیکنان می‌توانند در محیط‌های وسیع و باز حرکت کرده، وظایف مختلف را انجام داده، شکار کنند، مسابقات اسب‌دوانی و فعالیت‌های دیگری انجام دهند.
  • تنوع کارت‌ها باعث می‌شود که هر بار تجربه بازی منحصر به فرد باشد و مانع از تکراری و خسته‌کننده شدن آن خواهد شد.
  • در نسخه دوم از این سری از هر لحاظ شاهد پیشرفت هستیم و بازی به خوبی مخاطب را سرگرم خواهد کرد.
  • بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG) ژانری از بازی‌های ویدیویی هستند که بر داستان‌گویی، …
  دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر ‌ یاس دانلود

همانطور که روی به روی نام هر یک از عناوین مشاهده می‌کنید، بعضی از آن‌ها جزو بازی های گیم پس پی سی نیز هستند. سازندگان مجموعه هیلو تلاش کردند تا بازی‌ای بسازند که نسل‌های آینده نیز از آن‌ها لذت ببرند. قسمت بهتر ماجرا آپدیت مداوم این بازی است که همواره آن را زنده نگه می‌دارد.

خرید سرویس گیم پس التیمیت XBOX Game Pass Ultimate XBOX Game Pass Ultimate

در این بین وجود یک عامل بیگانه به‌نام Marker باعث به حرکت درآوردن مردگان در سطح زمین می‌شود و وقایع مختلفی دست به‌دست هم می‌دهند تا بازی را در نسخه اول از دید یک مهندس به‌نام آیزاک کلارک (Isaac Clarke) در قرن ۲۶ دنبال کنیم. هر نسخه از بازی ماجرای متفاوتی از اتفاق‌های پیرامون آیزاک و تلاش او برای متوقف کردن نکرومورف‌ها را دنبال می‌کند. جدیدترین نسخه از مجموعه بتلفیلد که Battlefield 2042 نام دارد، اثری است که وقایع آن در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد و بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و تجهیزات فوق‌پیشرفته‌ای را برای مقابله با دشمنان خود در اختیار بگیرند. تاکنون فصل‌های متعددی از این بازی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است که هربار نقشه و محتویات جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

بازی Minecraft

بازی مترو اکسدس یکی از بهترین بازی هایی است که سبک و سیاق آخر زمانی دارد. بازی Metro Exodus نامزد بهترین بازی اکشن در The Game Awards 2019 شده است. جوایز Game با تجلیل از بهترین‌ها در بازی‌های ویدیویی و ورزش‌های الکترونیکی، برتری خلاقانه و فنی در صنعت بازی‌های ویدیویی جهانی را به رسمیت می‌شناسد و از آن حمایت می‌کند.

  بهترین بازی های 2022 40 بازی برتر سال 2022 پی اس ارنا

افزایش حقوق کارمندان در سال 1402

بازی سبک RPG با عنوان Assassin’s Creed Odyssey را می توان یکی از برترین بازی های عرضه شده توسط یوبی سافت دانست که با NPC های بسیار جذابی طراحی شده است و یکی از نقاط قوت آن دیالوگ های آن به شمار می رود. در طول این بازی شما می توانید نبردهای دریایی را پشت سر بگذارید و به مکان های اسرار آمیز پنهان بروید. شما برای روزهای بسیار طولانی مشغول به این بازی خواهید بود و در نهایت می توانید دشمن شماره یک خود را به قتل برسانید. برای بازی 9 پایان در نظر گرفته شده است و نحوه پایان بازی به شیوه پیش بردن ماموریت های خاص در بازی باز می گردد. یک شهر غم انگیز در این بازی وجود دارد که بر اساس رمان گوتیک طراحی شده است و مردمان شهر از طاعون رنج می برند. البته به غیر از بیماری، حیوانات و جانوران خطرناک نیز در این بازی سبک RPG وجود دارند و با این وجود این شهر شما را به خود جذب خواهد کرد.

By fdhkj