دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر ‌ یاس دانلود

سری بازی‌های Call of Duty (ندای وظیفه) یکی از محبوب‌ترین محصولات میان علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی است. نسخۀ مخصوص گوشی‌های هوشمند این بازی، سال 2019 با عنوان کالاف دیوتی موبایل منتشر شد. با توجه به محبوبیت بسیار بالای این بازی، بسیاری از افراد نسبت به امکان اجرای آن روی تلفن‌های همراه خود دچار تردید هستند.

  • در ادامه در مورد چگونگی به دست آوردن تعداد بیشتری از این کارت‌ها بحث خواهیم کرد.
  • صفحه نمایش امولد با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی، اسپیکرهای استریوی قدرتمند، تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مواردی هستند که در آخر یک تجربه خوب برای بازی کالاف را به ارمغان می‌آورند.
  • طرفداران بازی کالاف دیوتی سالها بود که خواستار ساخت یک بازی موبایلی از call of Duty بودن .
  • هر چقدر هم که باتری این محصول حجیم باشد، مسلماً زمان‌هایی پیش خواهد آمد که هنگام بازی کردن شارژ آن تمام شود و شما دوست داشته باشید که هم زمان با بازی آن را به منبع انرژی وصل کنید.
  • وقتی همه 100 نفر آماده شدند، سوار هواپیمایی می شوند که در یک خط مستقیم در سراسر نقشه پرواز می کند.

علاوه بر این، دارای پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 است که بسیار بهینه و قدرتمند بوده و می‌تواند در اجرای کارهای سنگین به شما کمک کند. اگرچه نمی‌توان انتظار داشت گلکسی A54 بتواند بازی‌ها یا اپلیکیشن های سنگین را با بالاترین جزئیات ممکن اجرا کند. در این مطلب از انزل وب روش‌های برطرف کردن مشکلات اجرای بازی Call of duty mobile را آموزش دادیم. شما با کدام روش مشکل این بازی را برطرف کردید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  بهترین بازی های اندروید 108 بازی + لینک دانلود زومجی

تریلر بازی

چگونه تمام اسکین های کالاف دیوتی موبایل را ببینیم؟ Gunsmith به شما اجازه می‌دهد که بتوانید سلاح‌های‌تان را شخصی‌سازی کنید و از اتچمنت‌ها (Attachment) و اسکین‌های مختلف بهره ببرید. به همین دلیل هم از این مورد در لیست ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل نام برده‌ایم. برای بهره بردن از ویژگی‌های مختلف هر سلاح باید موارد گوناگون را آنلاک کنید و برای این کار نیز باید با آن سلاح بازی کرده باشید. علاوه بر این، استفاده از کارت‌های Weapon XP نیز برای بالا بردن سطح آن سلاح امکان‌پذیر است. در بازی call of duty mobile با محیط گرافیکی بسیار باکیفیت مواجه می‌شوید.

نکات قبل از نصب بازی کالاف دیوتی موبایل اصلی:

در این فصل کاراکتر‌های فوق‌العاده‌ جذابی به بازی اضافه شدند که حضور یک مهمان افتخاری در میان آن‌ها همه بازیکنان را شوکه کرد. بعد از انتخاب کلاس مورد نظر و پایان یافتن شمارش معکوس گیمر با یک هواپیما از روی یک خط پرواز به نقشه بازی فرود می آید. بازیکن می تواند با فرود در مناطق نارنجی به تجهیزات و سلاح های بیشتری دسترسی پیدا کند. علاوه بر مناطق نارنجی بازیکنان می توانند به منطقه ایزوله نیز بروند و از تجهیزات آنجا نیز استفاده کنند.

بازی کالاف دیوتی موبایل از سال 2019 منتشر شده و بیش از 300 میلیون نسخه از آن دانلود و نصب بر روی گوشی های اندروید و آی او اس شده است. هرچند که بازیکنان می توانند با بازی کردن به تمامی نکات و جوانب بازی دست پیدا کنند اما استفاده از آموزش می تواند روند موفقیت و پیشرفت بازیکنان را تسریع کند. در ادامه مطلب به آموزش صفر تا صد بازی کالاف دیوتی پرداخته خواهد شد. در بازی کال آف دیوتی موبایل (شبیه به اکثر بازی های شوتر آنلاین) قسمتی تحت عنوان بتل پس وجود دارد که با خرید cp کالاف دیوتی میتوانید آن را خریداری کنید.

  گرافیکی ترین بازیهای اندروید سال ۲۰۲۳ مجله تکنولوژی فرنا

By fdhkj