گرافیکی ترین بازیهای اندروید سال ۲۰۲۳ مجله تکنولوژی فرنا

مانند اکثر بازی‌های کامپیوتری آن دوره، بازی آنریل تورنمنت هم بسیار انعطاف‌پذیر است و به لطف طرفدارانی که اهل دستکاری بازی هستند حسابی بزرگ شد. فعالیت‌های کاربران برای تولید محتوای جدید به قدری رونق پیدا کرد که شرکت اپیک گیمز در امتداد ساخته شدن بازی آنریل تورنمنت، موتور این بازی را با نام «آنریل انجین» منتشر کرد. موتوری که طی بیست سال حسابی بزرگ شده و یکی از بزرگترین موتورهای بازی‌سازی حال حاضر است. مجموعه‌ی بسیار عظیم و نفیسی از بازی‌های تیراندازی اول‌شخص روی کامپیوترهای شخصی پیدا می‌شود که تهیه کردن لیست بهترین‌های آن‌ها به هیچ‌وجه راحت نیست. در ادامه لیستی از بهترین بازی‌های کامپیوتری تیراندازی اول‌شخص را برای شما آماده کرده‌ایم.

  • این بازی حس رقابت های فیزیکی را به دنیای آنلاین می رساند که در آن می توانید در یک مسابقه ۱v1 با سایر بازیکنان نبرد کنید.
  • کنسول PS4 Slim  نسخه‌ای باریک شده از همان پلی استیشن استاندارد اولیه است و تنها تفاوت میان این نسخه با سری قبلی کاهش بسیار خوب و چشمگیر مصرف انرژی و توان مصرفی آن است.
  • سیستم مبارزاتی در دارک سولز 3 تحولات و تغییرات بسیار زیادی کرده است و پیشرفته‌تر و بهتر شده است.
  • به طور مثال Doom شیطان‌کش (2016) و دنباله آن، Doom Eternal، برجسته‌ترین آثار اخیر در این زیرژانر هستند.
  سریع ترین و آسان ترین بازیهای گیم پس برای دریافت اچیومنت

بازی Mini Metro یکی از بهترین بازی‌ها در سبک معمایی یا پازلی محسوب می‌شود.اگر به سیستم نقل و انتقال علاقه داشته باشید، این بازی را نیز دوست خواهید داشت. در بازی Mini Metro وظیفه دارید تا بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین شهرهای دنیا را به یک سیستم حمل‌ و نقل گسترده مجهز کنید. فاکتور سرگرم‌کننده این بازی را می‌توان در همان آغاز با تمام وجود احساس کرد؛ وقتی برای بررسی و حرکت زیر خیابان‌های هر شهر، مجبور به تغییر نقشه دو بعدی می‌شوید.

بهترین سریال های کره ای تمام دوران ؛ 25 تا از سریال های معروف کره ای

با این حال گیمرها این انتخاب را هم پیش رو دارند که دفاع از شهروندان را نادیده بگیرند و با احضار آشوبگرها دست به ایجاد ویرانی بزنند و شهر را نابود کنند. بازی Mob Control هم در بخش دفاع استراتژیکی از برج گیم‌پلی جذابی دارد و هم آزادی عمل خوبی به شما برای ایجاد آشوب می‌دهد. این مورد از بهترین بازی های آفلاین iOS یک اثر رایگان است، اما بخش خریدهای درون‌برنامه‌ای در آن وجود دارد. حالا با گسترش بازی‌های ویدیویی روی پلتفرم موبایل، شما می‌توانید این اثر را روی گوشی اپل خود تجربه کنید. محبوبیت زیاد این اثر موجب شد که ما آن را در لیست بهترین بازی های آفلاین iOS جای دهیم. این بازی به شدت چالش‌برانگیز است و مطمئنا مخاطب‌های خاص خود را دارد.

۱۳) بازی کم حجم تفنگی اندروید Auto Gangsters

هر بازیکن یک مهارت را انتخاب می‌کند و هر تیم رهبری دارد که مکان بازی را مشخص می‌نماید. این یک بازی موبایلی سریع در سبک اکشن و جمع‌آوری قهرمانان و شروران است که کمپین وسیع و گسترده‌ای در حالت PVE دارد. این بازی همچنین دارای دانجن و رِید و PVP و Co-op و هر آنچه که از یک بازی وارکرفت انتظار دارید، است. کاربران می‌توانند انتظار یک حالت کمپین PvE وسیع در کنار حالت کوآپ، PvP، دانجن‌، Raid و موارد دیگری را داشته باشند. در این بازی از نبردهای سبک سری Monster Hunter استفاده شده و گیمرها در برابر هیولاهای عظیم قرار خواهند گرفت. همچنین، همانند سری بازی‌های Monster Hunter گیمرها باید با استفاده از مکانیک‌هایی نظیر جاخالی دادن سریع و تعویض سلاح در میانه‌ی نبرد با دشمنان خود روبرو شوند.

  دانلود بازی eFootball PES 2021 برای کامپیوتر CPY + FitGirl + Lite

پس اگر برای رفتن به خط مقدم آماده‌اید، لیست زیر را بررسی کنید؛ چون در انتخاب بهترین بازی شوتر آنلاین به شما کمک می‌کند. Bullet Force یک بازی محبوب تیراندازی اول شخص بوده و این بازی دارای امکانات متعدد در راستای سفارشی‌سازی سلاح است. همچنین بازیکنان این امکان را دارند تا در کنار همرزمان خود در یک نبرد 20 نفره بجنگند. این بازی تیراندازی اول شخص همچنین دارای چهار حالت جذاب است که شامل Team Deathmatch، Free-For-All، Gun Game و Conquest می‌شود. Bullet Force بر روی پلتفرم‌های iOS و اندروید به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. این بازی برای اولین بار در دسامبر ۱۹۹۳ برای MS-DOS منتشر شد و اولین نسخه موبایل آن خیلی دیرتر در سال ۲۰۰۹ در اختیار گیمرها قرار گرفت.

By fdhkj