تاریخچه بازی‌های ویدئویی جام جهانی فوتبال گیم نیوز

تنوع گیم پلی و مینی گیم‌های این بازی بی‌نظیر است و جور نقشه‌ی کوچک آن را می‌کشد. چرخه‌ی کامل شب و روز، شبیه‌سازی محیط دبیرستان غیرانتفاعی، کلاس‌های مختلف و یک شهرک کوچک قابل گشت و گذار از جمله ویژگی‌های این بازی می‌باشند. دنباله‌های معنوی، بازی‌های هم‌سبک و عناوين ارزشمندی که دست کمی از بزرگان ندارند. در این مقاله به 15 بازی مشابه GTA که ارزش تجربه کردن را دارند می‌پردازیم. کنترل Astro کاپیتان ربات را در دست بگیرید و به یک ماموریت حماسی و بامزه نجات بروید تا ربات‌های همکار خود را که در سراسر فضا پراکنده شده‌اند نجات دهید. این بازی تجربه خوب و سرگرم‌کننده‌ای از یک ماجراجویی VR را در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهد.

  • آن‌ها می‌خندند، خروپف می‌کنند و زمان حمله هم دم‌هایشان همچون ضربه‌ی تازیانه به جوش‌وخرش می‌افتد.
  • مکس یک توانایی ماوراء طبیعی دارد که به او اجازه می دهد در طول زمان به عقب یا جلو حرکت کند تا وضعیت اشیاء و تأثیر آنها بر افراد اطراف خود را تغییر دهد.
  • کمپانی کونامی اعلام کرده که حالت بقا را طی روز‌های آتی برای بازی Metal Gear Online عرضه خواهد کرد و به همین مناسبت تریلری نیز از معرفی آن منتشر کرده است.
  • به عنوان یک طرفدار هر دو مجموعه، دیدن هر دو سبک در کنار یکدیگر واقعا فوق‌العاده بود.
  • همه اسکیت‌بازان حرفه‌ای، سطوح و ترفندها بازگشته‌اند و به طور کامل بازسازی شده‌اند، به علاوه موارد دیگر که همگی تجربه دوباره یک بازی سرگرم‌کننده را در اختیار مخاطبان قدیمی و جدید بگذارد.
  آموزش تبدیل گان معمولی به لجندری کالاف دیوتی موبایل رایگان؛ گان لجندری

مجموعه SpellForce یکی از سرگرم‌کننده‌ترین مجموعه‌های نقش‌آفرینی همزمان با سبک مبارزات نوبتی است که تاکنون برای پلتفرم ویندوز منتشر شده است. نسخه اول این مجموعه در سال ۲۰۰۳ توسط استودیو Phenomic توسعه داده شد و موفق شد بازخوردهای نسبتا مثبتی را دریافت کند. حال مدتی است که استودیو HandyGames با انتشار بازی SpellForce – Heroes & Magic این مجموعه را به پلتفرم موبایل آورده است تا کاربران این پلتفرم هم بتوانند آن را تجربه کنند. در این بازی شما باید قلمرو پادشاهی خود را طی ۱۳ مرحله مختلف ایجاد کنید و در نقشه‌های تصادفی با هوش مصنوعی به مبارزه بپردازید. شما می‌توانید با استفاده از نیروهایی همانند تیرانداز، منجنیق، شوالیه و نکرومنسر به سراغ دشمنان خود بروید و با برنامه‌ریزی درست وارد یک مبارزه نوبتی شوید.

Metal Gear Solid V: Definitive Ex در سایت آمازون لیست شد

فراموش نکنید که تعداد دشمنان موجود در هر مرحله را دو برابر کنید و از افزودن تله‌های اضافی غافل نشوید. همچنین در مرحله‌ی دوم و سوم بازی، دشواری چالش‌ها شدت می‌گیرد و بازی از شما انتظار دارد که تمام مکانیک‌های آن را استاد شده باشید. با وجود این که شناخته‌شده‌ترین ویژگی بازی روبوکاپ در مقابل ترمیناتور، خشونت غیرعادی برای یک بازی کنسول جنسیس به دلیل انفجار خونین دشمنان به هنگام مرگ است، این بازی باید به‌عنوان دیگری شناخته شود.

تأخیر نسخه نینتندو سوییچ بازی No Man’s Sky

اگر طرفدار بازی‌هایی با حال و هوای افسانه‌ای و تاریک هستید و دنبال یک بازی چالش‌برانگیز می‌گردید، Darkest Dungeon 2 را برای شما ساخته‌اند. شاید امسال شرکت‌های غربی بازی‌های زیادی در سبک نقش‌آفرینی تولید نکرده باشند، اما شرکت‌های ژاپنی مانند همیشه فعال‌تر عمل کرده و اکثر بازی‌هایی که تا به حال معرفی کرده‌ایم، JRPG بوده‌اند. بازی Scarlet Nexus نیز از این قاعده مستثنی نیست و با یک عنوان JRPG خوب دیگر طرف هستیم. سازنده‌ی این بازی، شرکت پرآوازه‌ی Bandai Namco است که قبل از این بازی نیز با ساخت یا انتشار بازی‌های بسیار مهمی در این سبک مانند سری Tales، Code Vein و Dark Souls شایستگی خود را ثابت کرده بود.

  سریع ترین و آسان ترین بازیهای گیم پس برای دریافت اچیومنت

در این لیست برایتان 15 مورد از بهترین بازی ها درباره سفر در زمان را معرفی کردیم که هر کدام بدون شک نوآوری زیادی دارند. بازی‌های ویدیویی نیز همانند سایر مدیوم‌های مطرح، می‌توانند بازیکنان را به هر نقطه از جهان بازی، از جمله گذشته و آینده منتقل کنند. در حالی که برخی از بازی‌ها از این قابلیت به‌عنوان مکانیکی ساده برای امتحان مجدد مرحله استفاده می‌کنند، سایر بازی‌های سفر در زمان به اعماق کرم‌چاله پیچیده و درگیرکننده سفر می‌کنند. اگر شما نیز این رؤیا را داشته‌اید که به دوره‌های مختلف منتقل شده و زمان را دست کاری کنید، پس به جای مناسبی آمده‌اید؛ با لیست بهترین بازی ها درباره سفر در زمان همراه باشید.

By fdhkj