آموزش تبدیل گان معمولی به لجندری کالاف دیوتی موبایل رایگان؛ گان لجندری

از این طریق، بازیکنان دقیقا می‌دانند که در هر موقعیت باید به کجا بروند. از نکات مهم بازی کالاف دیوتی موبایل برای طرفداران بخش بتل رویال باید به شناخت کامل نقشه و مکان‌های ضروری آن اشاره کرد. این مکان‌ها شامل نقاطی است که در آن می‌توانید بهترین لوازم را پیدا کرده و یا اینکه برای کمپ کردن و مخفی شدن از آن استفاده کنید.

  • پس شاید نظر منتقدان نسبت به ارواح در مقایسه با عناوین ندای وظیفه دیگر، چندان خوب نباشد.
  • گزینۀ Force Stop را انتخاب نموده و مجدداً وارد بازی کالاف دیوتی موبایل شوید.
  • بهبودهای کوچک نیز در آن باعث شد تا بلک آپس ۴ یکی از بهترین عناوین ندای وظیفه باشد.
  • جوایزی که در بازی کسب می‌کنید، می‌توانند کارت‌های اسلحه را برای شما به همراه داشته و امکان ارتقا سلاح را به شما بدهند.
  • بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین آثار روی پلتفرم موبایل به حساب می‌آید و طرفداران زیادی دارد.

گیمر در حین گذراندن مراحل هیجان‌انگیز مختلف، با داستان عمیق بازی درگیر شده و در بخش‌هایی نیز تحت تاثیر روایت آن قرار می‌گیرد. این فرنچایز طولانی، با وجود محتوای عالی، توانسته سال‌ها طرفداران سبک تیراندازی اول شخص را راضی نگه دارد. اگر به ماجراجویی علاقه دارید، بهترین بازی‌های اندرویدی در سبک ماجراجویی را بخوانید. – حالا وارد بازی شده و دسترسی کامل رو فعال کنید و دوباره وارد بازی شوید.

  معرفی و دانلود بهترین بازی های تفنگی اندروید 2023

تعرفه رجیستری گوشی های آیفون در سال 1401

اگر هم جزئیات بیشتری می‌خواهید، راهنمای زیادی در مورد بخش Gunsmith نوشته شده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. Gunsmith به تازگی به بازی Call of Duty Mobile اضافه شده است و برای ارتقا سلاح‌ها و ساخت اسکین شخصی برای آن‌ها کاربرد دارد. شما به گزینه‌های متنوعی به واسطه آن دسترسی پیدا کرده و می‌توانید تمام سلاح‌های خود را شخصی سازی کنید. حتی می‌توانید از کارت‌های Weapon XP هم استفاده کرده و سطح سلاح‌های خود را بالا ببرید. رویدادهای متنوعی در بازی وجود دارد و می‌توانید همیشه به تماشای آن‌ها بنشینید.

راهنمای بازی موبایل باغ نگار باغداری با ارسطوی عاشق

همینطور اینکه اولین عنوان ندای وظیفه که روی کنسول‌های نسل ۸ عرضه شود هم همین ارواح بود. پس شاید نظر منتقدان نسبت به ارواح در مقایسه با عناوین ندای وظیفه دیگر، چندان خوب نباشد. با این حال از نظر من این بازی یکی از بهترین تجربه‌های سبک شوتر است. ندای وظیفه ۲ را می‌توان به عنوان یکی از بهترین شوترهای تاریخ نام برد. همینطور اینکه اولین دنباله ندای وظیفه راه ساخت عناوین بسیاری را در این مجموعه هموار کرد.

تفاوت دوم این است که بازیکن می‌تواند در هر نقطه‌ای که مایل باشد، بازی را ذخیره کند و نیازی به رسیدن به چک پوینت نیست. به طور کلی باید بدانید که این بازی توانسته روح رقابتی و مهیج بودن آثار شوتر اول شخص اکتیویژن را همراه خود به پلتفرم موبایل بیاورد. از آن جایی که رقابت در این اثر بسیار شدید است، بسیاری از گیمرها به دنبال ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل هستند تا بتوانند مهارت‌های خود را به سرعت افزایش دهند. خوشبختانه ترفندهای زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما در ارائه عملکرد بهتر کمک کند.

  معرفی بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی + لینک دانلود موبایل کمک

By fdhkj