بهترین بازی های تفنگی آفلاین اندروید تجربه‌ خالص هیجان در مبارزات جذاب پیشگامیت

در نتیجه پس از تغییر پلتفرم یا دستگاهی که با آن بازی را تجربه می‌کنید، نیازی نیست تمام فرآیند را از ابتدا طی کنید. البته بازیکنان می‌توانند بازی Dream League Soccer را به صورت آنلاین نیز تجربه کنند و با سایر کاربران به رقابت بپردازند. در مجموع باید گفت که این اثر یکی از برترین تجربه‌های فوتبالی روی موبایل را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. در این اثر که یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS است، بیش از 280 خودروی مسابقه‌ای مطرح پیدا می‌کنید. مطمئن باشید که از تجربه بازی Asphalt 8 – Drift Racing Game لذت خواهید برد.

  • باید رفته رفته پیشروی کرده و به باس‌های اصلی و چالش‌های ناشی از آن‌ها برسید.
  • در ادامه می‌توانید بازی موبایل Brothers in Arms 3 را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید.
  • داستان بازی Unkilled همانند بازی Dead trigger 2 بر پایه از بین بردن زامبی‌ها و نجات انسان‌ها است.
  • شما می‌توانید این بازی را به عنوان یکی از بهترین بازی های تفنگی آفلاین اندروید به بقیه معرفی کنید.
  • دیالوگ‌های این بازی عمداً به شکلی غیر رسمی و دربرگیرنده‌ی الفاظ توهین‌آمیز تدوین شده تا با قرار گرفتن در کنار سبک اکشن و هیجان انگیز بازی، ترکیب بی‌نقصی را ایجاد کند.

معمولا بازی‌های گوشی می‌توانند جذاب‌ترین سرگرمی‌ها باشند که البته بعضی از انواع آن‌ها شما را به خودشان معتاد و ساعت‌ها در بازی غرق می‌کنند. گاهی اوقات تصمیم‌گیری برای انتخاب بازی مناسبمان در گوشی آیفون کمی سخت است. ما در این مطلب سعی کردیم با معرفی چند مورد از بازی‌های آفلاین IOS به شما کمک کنیم تا با توجه به سلیقه‌تان بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. بازی Two Dots بالغ بر 3700 مراحله چالش‌برانگیز دارد که هر کدام به شکل خاصی طراحی شده‌اند تا سرگرم‌تان کنند.

  قیمت قالب بتن و یا قالب فلزی 100*50

۸. Into the Dead 2

در بازی Epic Skater بازیکنان باید از مهارت‌های خاصی استفاده کنند تا بتوانند با موفقیت از نقاط مختلف محیط عبور کنند. ساده به نظر می‌رسد، مگرنه؟ بله، مراحل ابتدایی به همین سادگی هم هستند. اما هرچه در بازی Cut the Rope پیشروی کنید، مراحل دشوارتر و دشوارتر می‌شوند. اگر دوست ندارید دائما به اینترنت متصل باشید و عین حال می‌خواهید یک بازی جذاب را تجربه کنید، بهتر است این اثر را در گوشی موبایل خود داشته باشید. حتی با وجود این گرافیک که در آثار جدید کمتر دیده می‌شود، باز هم بازی Mekorama فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

بهترین بازی های تفنگی آفلاین اندروید تجربه‌ خالص هیجان در مبارزات جذاب

علاوه‌بر‌این، در بازی از گجت‌های نظامی مانند پهپاد استفاده شده است که این موضوع نبردها را بسیار تجربی‌تر می‌کند. Unkilled یکی دیگر از بازی‌ های تفنگی شوتر اول شخص است که به‌طور کامل از کنترلرهای بلوتوث پشتیبانی می‌کند و شامل کمپین تک‌نفره‌ای با بیش از 150 مأموریت مختلف به‌همراه چندین حالت چند‌نفره آنلاین می‌شود. در این بازی هم با کلاس‌های شخصیت مختلفی برای بخش چند‌نفره مواجه هستیم که می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد و شخصیت خود و مهارت‌ها و سلاح‌های آن را با پیشرفت در بازی ارتقا داد. ۱هر فردی که روی خودش برچسب گیمر بودن می‌زند، عاشق بهترین بازیهای تفنگی است. در واقع هیجان‌انگیز‌ترین ژانری را که می‌توان در بین باز‌ی‌ها یافت، بازی‌های تفنگی هستند.

جنگی برگه 2 دانلود بازی کامپیوتر pc ویجی دی ال

شما در بازی لیمبو بارها به چالش کشیده می‌شوید و باید توانایی بالایی در پشت سر گذاشتن مشکلات مختلف داشته باشید. در واقع این اثر داستان یک پسر بچه را روایت می‌کند که برای نجات خواهرش، وارد جنگلی ترسناک می‌شود. پس از این که در این اثر شما توانستید تمامی مینی باس‌ها (Mini Boss) را شکست دهید، با برترین راننده شهر روبه‌رو خواهید شد. بازی Need for Speed No Limits یک اثر مسابقه‌ای است که یاد گرفتن آن کار سختی نیست. این اثر گرافیک بسیار خوبی دارد و حالت‌های مختلف را برای تجربه رانندگی به شما ارائه می‌دهد.

  بهترین فیلم های کمدی ایرانی 1401 ؛ طنز ایرانی جدید چی ببینیم؟ تکراتو

By fdhkj