گیم پس التیمیت 13 ماهه ایکس باکس بازی باز شاپ

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید. چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و … مشاهده کردید تمام بخش ها می بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد. برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

  • این سری بازی پس از شش سال غیبت، توانست با اینفینیت جانی تازه بگیرد و هر کسی را جذب کند.
  • در ادامه قصد داریم به معرفی استودیوهای زیرمجموعه اکتیویژن بلیزارد بپردازیم.
  • نسخه چهارم سری محبوب بازی‌های Devil May Cry هم توسط این استودیو ساخته شد.
  • Dead Cells از جمله بازی‌های مستقلی است که به کامل‌ترین شکل ممکن، سبک Metroidvania و Roguelike را تعریف می‌کند.

در رقابت‌های آنلاین، تیم حمله‌کننده می‌تواند محل اسپاون کردن اپراتورهای خود را انتخاب کند. از همان ابتدا بازی یک دقیقه زمان در اختیار دو تیم قرار می‌دهد تا آماده‌سازی را برای حمله و دفاع انجام دهند. در جریان بازی Faith باید با انجام حرکات آکروباتیک و پارکور از میان ساختمان‌ها راه خود را پیدا کرده و همزمان تلاش کند تا به‌دست نیروهای دشمن نیافتد. بازی بعدی این فهرست به Mirror’s Edge ساخته استودیو دایس اختصاص دارد که علاقه‌مندان ورزش پارکور می‌توانند به‌شدت از تجربه آن لذت‌ ببرند. وقایع بازی در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد، جایی بازیکنان در نقش شخصیتی به‌نام Faith Connors قرار می‌گیرند؛ کاراکتری که وظیفه دارد تا با فرار از دست نیروهای دولتی، پیام‌های مختلف را به مقاصد مورد نظر برساند. اگر از علاقه‌مندان پرواز در آسمان هستید، احتمالا نام مجموعه Flight Simulator به‌گوش‌تان خورده است.

  بهترین بازی های 2022 40 بازی برتر سال 2022 پی اس ارنا

مزایا و معایب خرید اشتراک پی‌سی گیم پس چیست؟

البته نباید این موضوع را نادیده گرفت که پلی استیشن 4 پرو از نظر توان پردازشی نزدیک به ایکس باکس سری اس و یا حتی کمی بهتر از آن عمل می کند. با توجه به لیست بزرگ و متنوع آثار موجود در این سرویس، گلچین کردن چند مورد و انتخاب بهترین بازی های گیم پس کار ساده‌ای نیست. ما قصد داریم در ادامه بهترین بازی های گیم پس را به شما معرفی کنیم تا با خرید حق اشتراک این سرویس، از آن نهایت بهره را ببرید؛ از بازی‌های مستقل گرفته تا بازی‌های بزرگ و AAA.

تیم دوم Future Stars فیفا 23 معرفی شد

گرفتن پوکیمان‌ها و استفاده آنها در نبردها، جذابیتی است که به صورت سنتی، همراه سری بازی پوکیمان بوده است. حالا این مکانیک با عناصر بازی‌های نقش‌آفرینی و جهان باز ترکیب شده تا یکی از بهترین تجربیات بازی پوکیمان، پیش روی‌مان قرار بگیرد. یکی از این قراردادها مربوط به ساخت ریمستر نسخه اول بازی است و دومی، دنباله نسخه اول است که در گیم اواردز امسال معرفی شد. اطلاعات زیادی از این بازی در دست نداریم جز این که بازی در سال 2023 عرضه خواهد شد و سبک نسخه اول را حفظ خواهد کرد.

چگونه گیفت کارت Xbox Game Pass را در رایانه شخصی بازخرید (فعال) کنیم؟

Fortnite پر از شخصیت های رنگی و اکشن شگفت انگیز است که کاملاً فراتر از حد است. همچنین می توانید در حالت Players vs Environment که در آن با سایر بازیکنان به یک تیم می روید بازی کنید و در مقابل سایر دشمنان کنترل شده کامپیوتر قرار بگیرید. شما می‌توانید به همراه دوستانتان به ساختن خانه‌ها و سازه‌های بی معنی بپردازید و یا برنامه‌ریزی کنید و یک اثر هنری خلق نمایید. تجربه‌ی این بازی با دوستان برای شیطنت و خرابکاری شاید ایده‌ی بدی نباشد. ماینکرفت رتبه‌ی سوم فهرست بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان را در اختیار دارد.

  آموزش تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل call of duty mobile موجو شاپ

By fdhkj