بهترین بازی های 2022 40 بازی برتر سال 2022 پی اس ارنا

کنسول نسل نهم سونی یعنی پلی استیشن 5 از سال 2020 به عنوان یکی از قدرتمندترین کنسول های بازی‌های ویدیویی راهی بازار شد و تاکنون بازی‌های انحصاری و غیرانحصاری زیادی برای آن منتشر شده است. در این مطلب از دیجیاتو، 25 عنوان محبوب و بزرگ را معرفی کرده‌ایم که می‌توان از آن‌ها به عنوان بهترین بازی پلی استیشن 5 یاد کرد. بهترین بازی ایکس باکس وان در سال 2019 بدون شک بازی Gears 5 است که به صورت انحصاری برای این کنسول ساخته شده است.

  • این بازی که توسط استودیو سازنده سری Dark Souls یعنی FromSoftware ساخته شده، تجربه‌ای طولانی اما به شدت جذابی را به بازیکنان ارائه می‌کند که باعث می‌شود یکی از کاندیداهای اصلی دریافت عنوان «بهترین بازی سال 2022» باشد.
  • فال‌اوت مجموعه‌ای از بازی‌های نقش‌آفرینی پساآخرالزمانی است که هر نسخه به روایت زندگی پس از جنگ اتمی روی کره زمین می‌پردازد.
  • در هر دوره زمانی یک بازی به عنوان سنجش توان پردازشی کنسول یا PC بین گیمر‌ها انتخاب می‌شود.
  • این یک MOBA ساده است که در آن شما به عنوان تیم ۵ نفره با تیم دیگری ۵ نفره همراه می شوید.
  • در این نسخه المان‌های گیم‌پلی مختلفی از مجموعه بازگشته‌اند و حالا به‌جای X-ray شاهد ضربات Fatal Blows هستیم که می‌توانند آسیب جدی به دشمنان وارد کنند.
  • حالا آنها بازگشته‌اند تا فرمول موفق‌شان را در محیطی دانشگاهی آزمایش کنند.
  انواع جراحی فک و دلایل انجام آن ها

با کاهش یافتن پینگ شما، می توانید با سرعت بهتری بازی ها را دانلود کرده و به تجربه آن ها بپردازید. دی ان اس ها باعث رفع مشکل شما در اتصال به گیم پس، رفع مشکل در اتصال به ایکس باکس لایو و سرعت بیشتر اینترنت می شوند. ویولت گیمرز می خواهد مقالات خود را با بهترین کیفیت منتشر و بروزرسانی کند. پس در این بخش به پرسش های مختلفی درباره بهترین دی ان اس برای ایکس باکس پرداختیم.

بازی‌های Xbox Series X

لذت فشردن گاز و تلاش برای شکستن رکورد سرعت در خیابان‌های مکزیک تجربه‌ای نیست که در همه‌جا پیدا شود. قطعاً اگر طرفداران بازی‌های خودرو سواری هستید این بازی را از دست ندهید. در آپدیت جدید بازی تعدادی از حالت‌های مختلف به بازی اضافه شده که باعث شده بخش چند نفره ایترنال بسیار بهتر شود. سلام من نسخه فیت گیرل رو دان کردم درموقع شروع نصب که باید یک فایل دانلود کنه خطای فابل نات فوند و ارور انترنت کانکش میده هم با نت موبایل و هم با مودم اینترنت امتحان کردم درست شد الان چیکارکنم. آقا تروخدا بگین برای مشکل ادامه دار نبودن مسترلیگ و BAL چیکار کنیم؟ من نسخه CPY رو نصب کردم ولی این مشکل رو داره. سلام من نسخه fit girl رو نصب کردم و از کرک افلاین Cpy هم استفاده کردم ولی بازی بصورت انلاین هستش لطفا راهنمایی کنید .

God of War v1.0.13

این بازی در هنگام رونمایی به گرافیک واقع‌گرایانه‌ای که به نمایش گذاشت توانست توجه همه را به خود جلب کند. تمام خصوصیات نسخه‌های قبل به شکل بهبود یافته و در کنار قابلیت‌های جدید در این بازی ارائه شده‌اند. فورتزا هورایزن 4 برای اولین بار در سبک مسابقه و رانندگی، فصول پویا را در یک دنیای باز مشترک ارائه داد. مناظر زیبا را کاوش کنید، بیش از 450 ماشین جمع آوری کنید و در بریتانیای تاریخی به یک سوپراستار Horizon تبدیل شوید.

  بهترین سریال های خارجی تاریخ از دید بینندگان تا سال 2021 ماگرتا

بهترین کنسول بازی برای کودکان

همچنین در سبک شوتر سوم شخص جزء برترین ها می باشد و طرفداران این سبک می توانند یک تجربه بینظیری را تجربه کنند. بازی Gears 5 دارای داستانی جذاب است که شخص اول آن به نام کیت دیاز می باشد و روایتی از ماجراجویی های او هست. محیط مراحل بازی نیز به صورت تصادفی ساخته می‌شود و از این رو، ساختار مراحل بازی تکراری نمی‌شود و کشته شدن زیاد در بازی را ارزشمند می‌کند. سلاح‌‌های بازی به شدت متنوع هستند و به بازیکنان اجازه می‌دهند که به سبک و روشی که دوست دارند مبارزات بازی را پیش ببرند.

By fdhkj