کارو تک معرفی بهترین بازی تفنگی و جنگی اندروید آنلاین و آفلاین کارو تک

از جمله ویژگی‌های مثبت بازی می‌توان به گرافیک خوب، حالت چند نفره آنلاین و کمپین داستانی آفلاین و تک نفره اشاره کرد. همچنین رویدادهای ویژه، امکان ارتقا، تنظیم سلاح‌ها و موارد بسیار زیاد دیگری باعث می‌شوند تا از NOVA Legacy به عنوان بهترین بازی تفنگی اندروید یاد شود. بازی‌های تفنگی یا همان شوتر از جمله محبوب‌ترین سبک‌ها در بین بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. تاکنون برای پلتفرم‌های موبایل هم بازی‌های زیادی به‌صورت اول شخص، سوم شخص یا ترکیبی از آن‌ها منتشر شده‌اند که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان بهترین بازی تفنگی اندروید یا آیفون یاد کرد. داشتن گرافیک چشم‌نواز و ویژگی‌های متعدد در مقایسه با بیشتر بازی‌های زامبی محور، مزیت دو نسخه بازی Dead Trigger به شمار می‌روند.

  • شما می توانید در یک زمان هم به نبرد با رقبا بپردازید هم به گسترش غنائم خود بپردازید و هم زندگی قبیله ای را به صورت مجازی تجربه کنید.
  • کاربران باید فوراً پس از اعلام مناطق قرمز پنهان شوند یا آنها را ترک کنند زیرا به زودی مورد حمله هوایی قرار خواهند گرفت.
  • به‌جز این موارد، چیزهای زیادی برای دوست‌داشتن NOVA Legacy وجود دارد.

محیط بازی Into the Dead نیز بسیار جذاب است و به شما این امکان را می‌دهد که چیزهای مختلفی را در آن کشف کنید. همچنین این اثر دارای چالش‌ها و رویدادهای خاص روزانه نیز هست که می‌توانید آن‌ها را نیز پشت سر بگذارید. با شرکت در این رویدادها پاداش خوبی می گیرید که در جریان بازی به شما کمک می‌کنند. بازی Into the Dead 2 برای کسانی که به کانسپ جهانی آخرالزمانی با حضور زامبی‌ها علاقه دارند، گزینه مناسبی است.

  انواع جراحی فک و دلایل انجام آن ها

بازی N.O.V.A. Legacy

گرافیک HD با جلو‌های بصری فوق العاده، صداگذاری عالی و گیم‌پلی روان و جذاب باعث شده‌اند تا این بازی یکی از بهترین عناوین سبک کاورگیری و شلیک در اندروید تبدیل شود. تنوع مراحل، سلاح‌ها و شخصیت‌های قابل کنترل بازی در حد بسیار خوب و قابل قبولی قرار داشته و باعث می‌شود تا انتها تکراری و خسته کننده نشود. مطمئن باشید بعد از شروع بازی به این راحتی‌ها نخواهید توانست آن را کنار بگذارید و شخصیت‌های دوست داشتنی و مراحل و دشمنان متنوع آن کاری می‌کنند که تجربه‌ای منحصر به فرد و جذاب را رقم بزنید. این بازی پس از رواج یافتن سبک بتل رویال به عنوان رقیبی برای پابجی وارد میدان شد و توانست به سرعت در بین کاربران پلتفرم‌های مختلف به محبوبیت دست پیدا کند. مهمترین تفاوتی که Fortnite با بقیه بازی‌های هم سبک خود دارد، امکان ساخت و ساز و ایجاد تغییرات در مراحل بازی است که باعث می‌شود گیم پلی آن به شدت متنوع و هیجان انگیز باشد.

بازی GUNS OF BOOM

بازی موبایل Sky Force Reloaded از سیستم ارتقاء خوبی بهره می‌برد و به شما اجازه می‌دهد که تجهیزات و سفینه‌ی خود را با پرداخت هزینه‌ای، بروز‌رسانی کنید. در ادامه می‌توانید این بازی جذاب را به‌صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید. بازی موبایل Sky Force Reloaded شما را به نبرد‌های هیجان‌انگیزی درون آسمان می‌برد تا با کنترل یک سفینه‌ی جنگی با انبوهی از دشمنان مقابله کنید.

بهترین بازی های تفنگی اندروید در سال 2018 به کدام عناوین اختصاص یافت؟

همکاری تام کروز و کریستوفر مک‌کوری در فیلم سال ۲۰۱۸ فرانچایز ماموریت غیرممکن به موفق‌ترین فیلم این مجموعه تبدیل شد. این به راحتی بهترین، جذاب‌ترین و جسورانه‌ترین قسمت این مجموعه است (حتی  نسخه سال ۱۹۹۶ برایان دی پالما را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد). از یک تعقیب و گریز دیوانه‌وار پاریسی گرفته تا یک نزاع وحشیانه در حمام و یک نبرد هلیکوپتر در کوهستان، همه به شکل خارق‌العاده‌ای اجرا می‌شوند. فیلم به اندازه کافی به فیزیک توجه دارد تا به شما این حس را بدهد که همه این اتفاقات ممکن است واقعا رخ بدهند. فال‌اوت مملو از اکشن‌های هیجان‌انگیزی است که کروز را در این فرانچایز با آن‌ها می‌شناسند؛ او در اینجا برای پیاده‌کردن نفسگیرترین صحنه‌های اکشن، به معنای واقعی کلمه خود را در خطر قرار می‌دهد.

  آموزش تبدیل گان معمولی به لجندری کالاف دیوتی موبایل رایگان؛ گان لجندری

By fdhkj