جنگل جهنمی نقد و بررسی بازی Green Hell گیمفا

در نتیجه اگر شما دشمنان را بزنید، روح آنها را برای ترمیم روح خود جذب می‌کنید و اگر دشمنان شما را بزنند، تنها بخشی از روح‌تان جدا می‌شود. همین موضوع تناقضی لذت‌بخش را برای افرادی که به دنبال چالش هستند ایجاد کرده است. چالش از این باب که زنده ماندن شما بسته به کشتن دشمنان است و هرچه روح بیشتری از دست می‌دهید، باید برای دزدیدن روح دشمنان به آنها نزدیک شوید. یعنی اگر یک جان دارید باید با پذیرفتن ریسک از دست دادن پول‌های رایج درون بازی (Geo) به دشمنان حمله‌ور شوید.

  • صرف نظر از اینکه کدام یک از نسخه‌های بازی را انتخاب کنید، از آن لذت خواهید برد، اما اگر حق انتخاب دارید، پیشنهاد می‌کنیم که ادیشن سوم را تجربه کنیم.
  • کمپانی سازنده پشتیبانی از گیم‌پد را هم به یکی از سنگین ترین بازی های اندروید اضافه کرده است.
  • از در دسترس قرار گرفتن بازی‌های بزرگ و موردانتظاری مانند Redfall و Starfield گرفته تا آثار کم‌تر شناخته شده‌ای مانند Replaced و Somerveille 2؛ ایکس باکس گیم پس محتویات متنوعی برای هر نوع سلیقه‌ای دارد.
  • این بازی در برخی از کشورها ممنوع شده است، اما هنوز هم پرچم آن در خیلی از کشورها بالا است و طرفداران خاص خودش را در رقابت با فورتنایت دارد.
  • مهمترین نسخه‌های سری بازی سایلنت هیل را شاید بتوان بازی Silent Hill 2 و بازی Silent Hill 3 نامید که در این نسخه‌ها روایت داستانی در این سری بازی به اوج خود می‌رسد.
  قیمت قالب بتن و یا قالب فلزی 100*50

پاداش‌های نقدی و سکه طلا هم به شما داده خواهد شد و می‌توانید در سطوح بازی به سراغ‌شان بروید. با اولین ماشین خود می‌توانید چند مسابقه ابتدایی را برنده شده و سپس از همان ابتدا به فکر خرید یک ماشین جدید باشید. می‌توانید صرفا به رانندگی خود اعتماد کرده و کمک راننده را غیر فعال کنید. در این بازی، برای به دست آوردن پول نقد و کسب امتیاز و شهرت، باید در مسابقات برنده شوید.

بهترین بازی های شوتر: بازی Wolfenstein 2: The New Colossus

سری بازی Mass Effect یک سری بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط کمپانی BioWare توسعه یافته است. از جمله نقاط قوت این سری بازی ویدیویی می‌توان به گیم پلی بسیار ویژه و خوب آن اشاره داشت. علاوه بر این نسخه‌های مختلف این سری بازی ویدیویی از منظر جلوه‌های بصری نیز حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد. ترکیب نقش آفرینی و اکشن در این سری بازی ویدیویی به همراه روایت داستانی خلاقانه و همچنین گستردگی محتوای سبب شده است که با یک ترکیب همه جانبه روبرو باشیم که تا مدت‌ها ما را سرگرم می‌کند. از زمانی که گیمرها برای اولین بار می‌توانستند وارد بازی‌های آرکید شوند، بازی‌های مبارزه‌ای عملاً مترادف با سرگرمی چند نفره بوده و هنوز هم هستند. به طور معمول، حداکثر دو بازیکن مهارت‌های خود را در مقابل یکدیگر آزمایش می‌کنند، و با فشار دادن دکمه‌های به موقع و درک ذاتی از نقاط قوت و ضعف مبارز خود، یکدیگر را به چالش می‌کشند.

۲۶. Spec Ops: The Line

به‌روزرسانی جدید بازی No Man’s Sky که Synthesis نام دارد، محتوای متنوعی را که بازیکنان خواستار آن‌ها بودند به بازی اضافه می‌کئد. هلو گیمز اعلام کرد که کار آن‌ها با بازی No Man’s Sky تمام نشده است و آن‌ها قصد دارند تا به ارائه محتوای جاه‌طلبانه‌ی بیشتر برای بازی ادامه دهند. کاربرهای استیم اکنون به مراتب بیشتر از پنج سال قبل از نو منز اسکای رضایت دارند. اکنون میانگین نظرات آن‌ها راجع به بازی No Man’s Sky به «غالبا مثبت» تغییر پیدا کرده است. موسس استودیوی هلو گیمز می‌گوید که کار سازندگان بازی با دنیای No Man’s Sky هنوز تمام نشده است.

  بهترین اپلیکیشن های ایرانی که باید روی گوشی هر ایرانی نصب شوند

این موضوع باعث می‌شود تا با وجود تکرار شدن اتفاقات، بازی هرگز تکراری به نظر نرسد و هر دفعه چیزهای بیشتری برای ارائه داشته باشد. Outer Wilds که در ابتدا به عنوان یک پروژه دانشجویی شروع شد، یکی از بهترین بازی‌های مستقل در سال‌های اخیر بوده که با ترکیبی هیجان‌انگیزی از کاوش‌های محیطی، رمز و راز کهکشانی و شبیه ساز بقا در چند سال اخیر است. اگر به دنبال یک بازی جذاب و همه‌جانبه سفر در زمان فضایی هستید، Outer Wilds برای شما است. Super Mario Odyssey یک بازی پرشی است که در سال 2017 توسط نینتندو برای Nintendo Switch ساخته و منتشر شده است. در این بازی ماریو کلاهی دارد که به او اجازه می‌دهد شخصیت‌ها و اشیای دیگر را کنترل کند.

By fdhkj